Piotr Stróż Piotr Stróż
300
BLOG

Dlaczego kocham Don Alda

Piotr Stróż Piotr Stróż Polityka Obserwuj notkę 6

W poczuciu solidarości z braćmi młodszymi, wykształconymi z większych ośrodków chciałbym wydobyć jakieś uzasadnienie dla poparcia umiłowanej Partii Miłości i Postępu.

Zauważyłem bowiem, że bracia nazi młodsi mają problem z sensownym uzasadnieniem i tak sobie pomyślałem, że właściwie czemu im nie pomóc, w końcu to znaczący elektorat, podobno "nieinteresujący się polityką", w dodatku. Wrodzona empatia nie pozwala mi w tej sytuacji siedzieć cicho.

Mam parę propozycji, niemniej jednak notkę tę traktuję jako wezwanie do zasygnalizowania możliwych innych aspektów uzasadniających umiłowanie Don Alda i Partii Jego.

Niestety nie mogę liczyć na wsparcie "prostej kobiety", bo mam u niej bana. Niemniej jednak zapewne nie tylko Ona oddała swój głoś na Partię Postępu i Miłości. Bo, że oddała to nie śmiem nawet wątpić.

Z moich propozycji wymienię takie - kocham Don Alda za:

  • złotoustość, czyli gadanie nie wiadomo o czym i po co
  • bursztynowość, a to z kolei regionalne takie, patriotyzm lokalny czy coś w rodzaju Amber Gold
  • pomucela po kaszubsku, podobno Tatuś wołał na niego "Pomuchel do domu", a ja uwielbiam ryby nad polskim morzem, pasjami
  • kwękolenie, to z kolei zwrot taki, który dokładnie nie wiem co znaczy, ale mi się podoba
  • niespełnione obietnice - wpradzie owszem jakby nie dotrzymuje słowa, ale przynajmniej potrafi podtrzymać nadzieję
  • dobrą formę fizyczną, biegi, piłka nożna, te rzeczy
  • sukcesy wyborcze odnoszone od lat
  • "policzmy głosy" - semsowne wezwanie dopragmatyzmu politycznego
  • "wygrać prawdę" - tegochyba przed Nim nikt nie wyartykułował, zupełnie nowa opcja -nie musimy się już kłaniaćprawdzie, dochodzić doniej, czy cuś, po prostu można ją wziąć za mordę, jak jakąś ^&* i to jest piękne
  • "to ja decydujęco jest polską racją stanu"  - to kolejna mxynma, która poniekąd powala i osłabia, normalny śmiertelnik przy tym wymięka
  • "to kłamstwo,poznałem po oczach, bo ja znam te oczy" - to już zdolności para-okulistyczne, bez komentarza, nie każdy potrafi poznać i nie każdy zna, ja co prawda miałem przyjemność, ale nie dostrzegłem w tych oczach wartości proklamowanych przez umiłowanego PDT
  • właściwie to nie kocham, bo jestem hetero, ale nie interesuję się polityką i w związku z tm wiem, że wszyscy są tacy sami, też się chcą dorwać do kotyta, ale nienawidzę Kaczyńskiego z całego serca swego, z całej duszy i ze wszystkich swoich sił, jak siebie samego
  • kocHAM, BO PODOBA MI się

I z propozycji w komentarzach:

  • za to, że "nie każde oszustwo jest przestępstwem" - propozycja blogera / blogerki POLSKA POLAKOCZERWONI z komentarza poniżej, nie ośmielę się jednak uzasadnić, może jak się o świecę nieco, albo więcej wypij, ale prawdopodobnie chodzi o podwyższone standardy Platformy, o których  czasu swego wspominał obecny Główny Rzecznik DFP.

 

To może na razie wystarczy, aczkolwiek coś tam jeszcze pamiętam, np. epokowe "wyginiecie jak dinozaury" i "wojna z PiS-em o prawdę", ale z uwagi na późną porę raczej sobie podaruję pełne uzasadnienie dlaczego to niby fajne jest. Zrezstą niekiedy ma problem z interpretacją właściwą, co poeta miałna myśli.

Po za tym gościu, jak się wydaje nie potrafi nawet odpowiedzieć wprost na proste pytanie TAK -TA, NIE -NIE, jak jest niewygodne, ale za to lawiruje i mataczy nieźle, może wkleję stosowny filmik z komisji śledczej jutro -arcymistrz -potrafi wprowadzićw życie zasadę "najlepszą obroną jest atak" - powiedział coś takiego, to dzięki mnie jest ta komisja i zamknijcie...

 

 

http://about.me/piotrs Tu i tam pisuje, jak takom Ochotem czuje, albo cuś mnie obliguje. | "Vi sono momenti, nella Vita, in cui tacere diventa una colpa e parlare diventa un obbligo" - Oriana Fallaci. ________________ np.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka