Piotr Stróż Piotr Stróż
1055
BLOG

Kolejny ban

Piotr Stróż Piotr Stróż Polityka Obserwuj notkę 56

Właściwie to już miałem iść sobie i nie pisać, ale chyba muszę się pochwalić kolejnym banem. Tym razem u Mili, za wklejenie obrazka umieszczonego też w poprzedniej notce

Taki tam obrazek z Sejmu praktycznie, na żywo z expose Premiera

Oczywiście komentarz zniknął, ale przynajmniej się dowiedziałem, że:

"To nie miejsce na zamieszczcanie zdjęć ztarszych ludzi, którzy akurat źle wyszli. Chwilowy ban - do czasu opamiętania się."

MILA NOWACKA 19315984 | 13.10.2012 01:30|| zablokuj

link


Kolejny, bo mam już bana od innej blogerki - Renaty, którą przy okazji pozdrawiam. No cóż, chyba mnie nie lubią. Pocieszam się jednak, że to nic osobistego, a brak symaptii, nad którym ubolewam, może wynikać z odmiennych pogladów, czy też upodobań politycznych. Ale stosunkiem blogerki Mili do Pana Prezydenta jestem, przyznam szczerze też zdumiony. Gdzież bym mi do głowy przyszło nazywać Go, oby żył wiecznie starszym człowiekiem. Przecież powszechnie wiadomo, że na Platformę głosują ludzie młodzi, wykształceni,... i oczywiście optymiści, a nie jacyś ponuracy, że zacytuję Pana Ministra, jakby ktoś mi nie wierzył, udzielającego radek na Twitterze językiem nowoczesnej, postępowej dyplomacji:

"Szef MSZ Radosław Sikorski: "Z PO sympatyzują optymiści. Ponuracy popierają PiS.""

wpolityce.pl/wydarzenia/10615-szef-msz-radoslaw-sikorski-z-po-sympatyzuja-optymisci-ponuracy-popieraja-pis

 

http://about.me/piotrs Tu i tam pisuje, jak takom Ochotem czuje, albo cuś mnie obliguje. | "Vi sono momenti, nella Vita, in cui tacere diventa una colpa e parlare diventa un obbligo" - Oriana Fallaci. ________________ np.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka