Piotr Stróż Piotr Stróż
554
BLOG

Kolejny ban - :( 2 ), tym razem od MSZ!

Piotr Stróż Piotr Stróż Technologie Obserwuj notkę 8

Kolejny ban już napisałem wcześniej notkę taką, ubolewając nad zablokowaniem mnie przez blogerkę na salon24.pl.

A ja tak... lubię się uśmiechać, że hej. Obrazek ze strony na fb.

Teraz jednak okazuje się, że nie mogę obserwować, ani subskrybować światłego Pana Ministra Spraw Zagranicznych, udzielającego dobrych (zapewne) radek i przestróg, na Twitterze. A szkoda, bo wydaje się, że sporo mnie fajnych i pogodnych wpisów zapewne omija. I smucę się bardzo na tę okoliczność. Nie wiem, czy nie zostanę ponurakiem nawet, albo co. Czuję się wykluczony, jakby Pan Bartosz był jeszcze tym ministrem od tego wykluczania - to by coś może zrobił, ale poszedł ratować zdrowie, wiadomo ważniejsze, a "in vitro" najważniejsze.

Co prawda Twitter mi zaproponował do śledzenie inne persony, ale to nie to, co

"Minister Spraw Zagranicznych, Minister of Foreign Affairs; Wiceprzewodniczący PO, Deputy Leader, Civic Platform"

...

Parę ciekawych wpisów jak znajdę to wkleję tu, żeby było widać jak mocno i dlaczego jest mi przykro - notka rozwojowa - w toku edycji, na razie sygnalizacyjnie informuję i na rozgrzewkę może zacytuję:


"Kogo warto obserwować na twitterze? #twitter #jasiepytam #internet 

 

www.wykop.pl/wpis/632499/kogo-warto-obserwowac-na-twitterze-twitter-jasiepy/


No właśnie - też mi się wydaje, że warto.

A teraz próbka - proszę zwrócić uwagę na znaczące słowo "Przestrzegam" - to prawdziwa szkoła dyplomacji, demokracji i tolerancji. A przecież mógł po skarżyć się do prokuratora, napisać notkę do Watykanu, albo co, a jednak tylko przestrzega:


 



Można się też dowiedzieć czym jest Internet:

 

 

"Sikorski: Internet to kloaka, w której różni frustraci wylewają swoją żółć"

www.rmf24.pl/fakty/polska/news-sikorski-internet-to-kloaka-w-ktorej-rozni-frustraci-wylewaj,nId,351896

 

Co Sikorski Twittował gdy żegnano Kaczorowskiego

niezalezna.pl/34448-co-sikorski-twittowal-gdy-zegnano-kaczorowskiego

 

Zobacz galerię zdjęć:

http://about.me/piotrs Tu i tam pisuje, jak takom Ochotem czuje, albo cuś mnie obliguje. | "Vi sono momenti, nella Vita, in cui tacere diventa una colpa e parlare diventa un obbligo" - Oriana Fallaci. ________________ np.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie