Piotr Stróż Piotr Stróż
622
BLOG

Kolejny ban

Piotr Stróż Piotr Stróż Rozmaitości Obserwuj notkę 11

 

 

 

 Tacy byliśmy my, Polacy. Taki dziś jesteś ty. A teraz banik za zbyt szmirowate iq.

 
 
 
 
Nasi umiłowani bracia młodsi, wykształceni... chyba panikują, czy coś. Mam już bana u RRK, u udzielającego dobrych radek na Twitterze MSZ i teraz od ikony popkultury. Kolejny sukces Platformy!
Pisałem już o tym w komentarzu u Gity2 pod notką 
 

Powstań Polsko! Skrusz kajdany zła!

Ja nie należałem do PZPR-u, nie brałem udziału w nagonce na naszych braci starszych w wierze, w przeciwieństwie do Towarzyszki IŚKi obecnie wspierającej Tuska, a wtedy Gomółkę [*Gomułkę, czy jak mu tam?] na łamach prasy. Moja babcia nie mordowała Żydów, ale ukrywała przed postępowymi i jaśnie oświeconymi Niemcami jednego z narażeniem życia swojego i całej rodziny. Nie mogłem zatem przyznać się do wspólnoty ze Zbyszkiem i IŚK-ą, a ten mnie zbanował.
25.11.2012 11:42
 
 
 

http://about.me/piotrs Tu i tam pisuje, jak takom Ochotem czuje, albo cuś mnie obliguje. | "Vi sono momenti, nella Vita, in cui tacere diventa una colpa e parlare diventa un obbligo" - Oriana Fallaci. ________________ np.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości