Piotr Stróż Piotr Stróż
382
BLOG

Janusz P musi być chamem?

Piotr Stróż Piotr Stróż Polityka Obserwuj notkę 14

 

 

Jak to mam w zwyczaju odwiedziłem niedawno, w godzinach porannych jeden z pobliskich sklepów i oto na dolnej półce ekspozycji gazetowej znalazłem coś takiego, co mnie zaszokowało i jeszcze trzyma.

Oto ktoś wyznaje, że musi. Musi to na Rusi, a w Polsce jak kto chce. Jakież to moce trzymają w niewoli tego jegomościa - pomyślałem sobie.

Może jest jakiś ratunek dla niego albo co?

I oto nadchodzi… Janusz P. Przy okazji polecam lekcję poprawnej interpunkcji Chwalę Janusza P.

PS

Ledwo pomyślałem i już nie musi? Co to będzię jak pomyślę...


wyborcza.pl/magazyn/1,129860,12958473,Musze_byc_chamem.html

 

 

To są Himalaje hipokryzji. "Wyborcza" na tej samej stronie walczy z "mową nienawiści" i jednocześnie z całych sił promuje Palikota... - też o tym napisali wPolityce.pl

Zobacz galerię zdjęć:

http://about.me/piotrs Tu i tam pisuje, jak takom Ochotem czuje, albo cuś mnie obliguje. | "Vi sono momenti, nella Vita, in cui tacere diventa una colpa e parlare diventa un obbligo" - Oriana Fallaci. ________________ np.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka