Piotr Stróż Piotr Stróż
1256
BLOG

Kolejny ban - tym razem Agnieszka Pomaska (PO)

Piotr Stróż Piotr Stróż Polityka Obserwuj notkę 17

Chciałem podziękować za zaproszenie do aktywnego wypoczynku, ale coś poszło nie tak. Paczę a tu ban... kolejny od członka (członkini) / zwolennika Platformy Obywatelskiej RP.

Wypada się chyba pochwalić, że mam też bana na TT od samego Pana Premiera wszystkich Polaków Donalda Tuska.

Nie lubią mnie, czy c€ś?

 

 

Już nie pamiętam od kogo jeszcze, więc może jakaś lista się przyda

 


Czuję się więc tak trochę nieswojo na tę okoliczność - tak jakby odrzucony, dyskryminowany, wykluczany, zbanowany, zablokowany, odcięty od konstytucyjnych uprawnień i pozbawiony dostępu do informacji publicznych, dotknięty cenzurą, a może nawet ocenzurowany, czy c€ś, ale nie wiem czy mogę tak powiedzieć, czy też nie, ponieważ nie mam jeszcze ekspertyzy prawnej lub wiążącej wypowiedzi posła Kalisza, albo innego takiego Autoryteta np. Biedronia, czy Michnika, czy szykany wobec oszołoma z Ciemnogrodu można nazwać dyskryminacją i brakiem tolerancji tak jak w przypadku mniejszości homo geyo lesbo i judeo np., czy też nie.

Niemniej jednak skoro Orzeł może – to może i ja też mogę? Pomyślałem sobie i dlatego też ośmielę się wyzywająco i przypomnę swój tekst o przedmiotowych blokadach dostępu traktujący.

PO BLOKADACH ROZPOZNACIE ICH

    CYPRIAN KAMIL NORWID SIŁA ICH Fraszka Ogromne wojska, bitne generały, Policje - tajne, widne i dwu-płciowe - Przeciwko komuż tak się pojednały? - Przeciwko kilku myślom... co nienowe !


* affair {rzeczownik}

affair {rzecz.} (też: business, business deal, case, matter)

 

 

Zobacz galerię zdjęć:

http://about.me/piotrs Tu i tam pisuje, jak takom Ochotem czuje, albo cuś mnie obliguje. | "Vi sono momenti, nella Vita, in cui tacere diventa una colpa e parlare diventa un obbligo" - Oriana Fallaci. ________________ np.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka