Piotr Stróż Piotr Stróż
888
BLOG

Agent Tomek w Koninie

Piotr Stróż Piotr Stróż Polityka Obserwuj notkę 26

Byłem widziałem, słyszałem. Było super. Rewelacja i sensacja. Bardzo udane spotkanie. Relacja będzie  jak się napisze. Właściwie to mógłbym obiecać, że we wtorek, jak to niedościgniony mistrz pijaru ma w zwyczaju, ale nie jestem pewien, czy do tego czasu się uda skompletować materiał i pozyskać z urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk stosowny - np. zdjęcia. Nie wiem, czy nie wypada z panem Tomaszem skonsultować tego co powiedział - autoryzować, bo może usłyszałem to co chciałem, albo niedokładnie odczytałem co poeta miał na myśli, niemniej jednak, tym bardziej - niesamowite, sensacyjne i rewelacyjne rzeczy mówił.

PS

Poseł Hofman (PiS) potwierdził, że Adam to dobre imię, czyli jednak coś jest słusznego, a nawet związanego z prawem i sprawiedliwością jest w sentencjach niezawisłych sadów warszawskich orzekających o dobrym imieniu Adama. Miernik wskazuje optymizm. Nie jest jednak tak źle z polską Temidą, jak by się mogło wydawać po aferze tortowej.

I to kolejny sukces.

I tym optymistycznym akcentem mógłbym zakończyć tę notkę sygnalizacyjną. Ale jeszcze nie poruszę jedną kwestię. Optymizmu właśnie. Możliwe, że będę polemizować z tezą Pana Ministra Spraw Zagranicznych ps. Radek, że zwolennicy PiS to ponuracy, a wyborcy PO to optymiści. Widziałem bowiem autentyczny uśmiech na twarzy agenta Tomka. Ale oczywiście ja to nie z tych co poznają prawdę po oczach. Nie tylko widziałem, a też sam Agent Tomek dał świadectwo - o sobie powiedział, że jest optymistą.

I tu jest problem, bo notkę polemiczną w tym aspekcie onegdaj mi tu na salon24 szykanowano. Widocznie to czuły punkt. Nie znam niestety wytycznych cenzorskich - co mogą puścić, a co nie. Trochę się boję, oczywiście ukrycia i ocenzurowania, bo przecież nie komuny, jak to w tym takim trochę miękkim totalitaryzmie liberalnym bywa, ale zobaczymy, co da się zrobić. 

 Też o tym już napisali.


Agent Tomek o prawie

[nawet mnie widać na tym zdjęciu - ten najprzystojniejszy i najmądrzejszy facet , o ten, trochę wyżej, nie ten, no co Ty, ten po prawej]

Dodano: 5 godzin temu
 
i ciekawy komentarz z tej strony
"Choć nie byłem na spotkaniu z "agentem" Tomkiem to po wpisach widzę, że mocno zabolało platformesów i czerwonych, oj mocno. Zaczęły się tyłki i gicoły trząść z nerwów, że koryta pokończą się a i co dla niektórych, także widmo kajdanek i krat z utratą złodziejskiego łupu się pojawiło nie tylko na jawie a i we śnie.
Oceń: (2) (1)    usuńZgłoś do usunięcia usuńOdpowiedz
Dodano: 09.06.2013 08:23    Przez: ~Stiopa"

Agent Tomek w Koninie

Konin 08.06.2013 16:20 (6 godzin temu)

konin24.info/konin.php/a,151,n,10671/Aktualnosci/Agent-Tomek-w-Koninie


PS 2

Obchodzi dzisiaj urodziny:
Prawo i Sprawiedliwość
kończy dzisiaj 12 lat

Wszystkiego naj ,

zwycięstwa, obyśmy pokonali smoka, odzyskali władzę i Polskę dla Polaków.

P

http://about.me/piotrs Tu i tam pisuje, jak takom Ochotem czuje, albo cuś mnie obliguje. | "Vi sono momenti, nella Vita, in cui tacere diventa una colpa e parlare diventa un obbligo" - Oriana Fallaci. ________________ np.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka