Piotr Stróż Piotr Stróż
597
BLOG

Jak poseł Wipler na List odpowiadał. Kolejny ban

Piotr Stróż Piotr Stróż Polityka Obserwuj notkę 9

riddler13 

 

List do Posła Wiplera... WAŻNE!

  Szanowny Panie Pośle!   W poprzednich wyborach parlamentarnych oddałem...  

3.06 17:07

 

napisał, na który to pan poseł obiecał odpowiedzieć. Widział ktoś tę odpowiedź? Może przeoczyłem, ale wydaje mi się, że nie odpowiedział. A do tego jeszcze mnie zbanował na Twitterze.

Ale ja to nie lubię, jak ktoś ze mnie robi idiotę, więc przypomnę


  1. Wipler :" Moi wyborcy głosowali na mnie, nie chcą, żebym oddał mandat"

 

I jeszcze dodam złośliwie, że tego słowa "Pan nie mówił" i to chyba nie ten prorok, na którego czekałem


 

 

«A w jaki sposób poznam słowo, którego Pan nie mówił?»

Prorocy


15 Pan, Bóg twój, wzbudzi ci proroka spośród braci twoich, podobnego do mnie. Jego będziesz słuchał4. 16 Właśnie o to prosiłeś Pana, Boga swego, na Horebie, w dniu zgromadzenia: «Niech więcej nie słucham głosu Pana, Boga mojego, i niech już nie widzę tego wielkiego ognia, abym nie umarł». 17 I odrzekł mi Pan: «Dobrze powiedzieli. 18 Wzbudzę im proroka spośród ich braci, takiego jak ty, i włożę w jego usta moje słowa, będzie im mówił wszystko, co rozkażę. 19 Jeśli ktoś nie będzie słuchać moich słów, które on wypowie w moim imieniu, Ja od niego zażądam zdania sprawy. 20 Lecz jeśli który prorok odważy się mówić w moim imieniu to, czego mu nie rozkazałem, albo wystąpi w imieniu bogów obcych - taki prorok musi ponieść śmierć».
21 Jeśli pomyślisz w swym sercu: «A w jaki sposób poznam słowo, którego Pan nie mówił?» - 22 gdy prorok przepowie coś w imieniu Pana, a słowo jego będzie bez skutku i nie spełni się, [znaczy to, że] tego Pan do niego nie mówił, lecz w swej pysze powiedział to sam prorok. Nie będziesz się go obawiał.

http://biblia.deon.pl/rozdzial.php?id=1399&werset=15#W15

Tekst oryginalny:

אשר ידבר הנביא בשם יהוה ולא יהיה הדבר ולא יבא הוא הדבר אשר לא דברו יהוה בזדון דברו הנביא לא תגור ממנו

 

Biblia Hebraica Stuttgartensia:

אֲשֶׁר יְדַבֵּר הַנָּבִיא בְּשֵׁם יְהוָה וְלֹא-יִהְיֶה הַדָּבָר וְלֹא יָבוֹא הוּא הַדָּבָר אֲשֶׁר לֹא-דִבְּרוֹ יְהוָה בְּזָדוֹן דִּבְּרוֹ הַנָּבִיא לֹא תָגוּר מִמֶּנּוּ׃ ס

 

Biblia Warszawska:

Jeżeli słowo, które wypowiedział prorok nie w imieniu Pana, nie spełni się i nie nastąpi, jest ono słowem, którego Pan nie wypowiedział, lecz w zuchwalstwie wypowiedział je prorok; więc nie bój się go.

 

Biblia Tysiąclecia:

gdy prorok przepowie coś w imieniu Pana, a słowo jego będzie bez skutku i nie spełni się, znaczy to, że tego Pan do niego nie mówił, lecz w swej pysze powiedział to sam prorok. Nie będziesz się go obawiał.

 

Biblia Gdańska:

Jeźliby co mówił on prorok w imię Pańskie, a nie stałoby się to, ani wypełniło, onoć to jest słowo, którego nie mówił Pan; z hardości to mówił prorok on, nie bójże się go.

http://www.biblia-internetowa.pl/5Moj/18/22.html


UPDATE

Właśnie z komentarza

riddler13:

"Otrzymałem odpowiedź od społecznego asystenta Pana Posła. Lakoniczną, pełną wyświechtanych frazesów, brak w niej było konkretnego odniesienia się do tego co zawarłem w liście. Pan Poseł jak widać nie traktuje swoich wyborców zbyt poważnie... To smutne zważając na nadzieje jakie pokładałem w osobie Pana Wiplera..."

RIDDLER13   19:49

  piotr.salon24.pl/527110,jak-posel-wipler-na-list-odpowiadal-kolejny-ban#comment_7997031

zamieszczonego poniżej dowiedziałem się, że jednak odpowiedział. Czyli nie jest całkowicie niewiarygodny.

Również jako odpowiedź można potraktować ewentualnie tę wypowiedź:

"Wipler: Miejsce w sejmie zawdzięczam głosom wyborców, którzy sympatyzowali z Unią Polityki Realnej i Kongresem Nowej Prawicy"

twitter.com/Samueljrp/status/367683314389630976

Której jednak nie skomentuję.

http://about.me/piotrs Tu i tam pisuje, jak takom Ochotem czuje, albo cuś mnie obliguje. | "Vi sono momenti, nella Vita, in cui tacere diventa una colpa e parlare diventa un obbligo" - Oriana Fallaci. ________________ np.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka