Piotr Stróż Piotr Stróż
627
BLOG

Tusk o Kaczyńskim

Piotr Stróż Piotr Stróż Rozmaitości Obserwuj notkę 7

twitter.com/Platforma_org


na Forum w Krynicy nic nie powiedział, to w sumie i notki nie ma, bo nie ma o czym, o kim gadać  - źródło  platforma.org/pl/artykul/platforma/polska/wystapienie-tuska-forum-ekonomiczne-krynica/

Co prawda w TVP INFiO coś chyba gadał, sam słyszałem, ale nie chce mi się szukać i spisywać słów Mojżesza - w końcu dlaczego niby ja mam go tylko traktować poważnie, jak wszyscy olewają i nikt tego nie spisuje?


chociaż słyszałem taką frazę

 "Będę jesienią każdego dnia tłumaczył"

Akurat - jedzie mi tu księżyc?

Albo "kiedy inni robili głupoty" - ale kto robił głupoty - Cameron, czy Putin?

"Ja wiem kto jest odpowiedzialny za to... i niech Kaczyński spojrzy w lustro"

Debi Schluser?


  1. Wiadomości dla tusk o kaczyńskim

    1.  
      fakt.pl ‎- 2 godz. temu
      Tusk ostro do Kaczyńskiego. Tusk radzi Kaczyńskiemu aby spojrzał w lustro.
    1.  

      Tusk ostro do Kaczyńskiego: Spójrz w lustro!

      Słowa kluczowe: , , , , , , A A+ A++ 03.09.2013 20:19 ZOBACZ ZDJĘCIA Tusk Premier Donald Tusk nie przepada za Jarosławem Kaczyńskim

      Premier Donald Tusk ostro zaatakował prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego i poradził liderowi opozycji, aby spojrzał w lustro. Poszło o nazizm!

      Wprost 24‎ - 4 dni temu
  2. Tusk kłamie jak Goebbels. Sugeruje, że Jarosław Kaczyński wspiera ...

    niezalezna.pl/45557-tusk-klamie-jak-goebbels-sugeruje-ze-jaroslaw-kacz...
    4 godziny temu -Niech Jarosław Kaczyński spojrzy w lustro i sobie odpowie: kto odpowiada za to, że w Europie niektórzy myślą, że Polska to naziści - w tak ...
  3. Tusk o Kaczyńskim: Trzeba mieć chorą wyobraźnię - Fakt.pl

    www.fakt.pl › PolitykaPolitycy
    4 sie 2013 -Ostre słowa premiera o prezesie PiS. Co tak zezłościło Donalda Tuska? Teoria Jarosława Kaczyńskiego o tym, że Tusk wraz z ministrem spraw ...

http://about.me/piotrs Tu i tam pisuje, jak takom Ochotem czuje, albo cuś mnie obliguje. | "Vi sono momenti, nella Vita, in cui tacere diventa una colpa e parlare diventa un obbligo" - Oriana Fallaci. ________________ np.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości