Piotr Stróż Piotr Stróż
634
BLOG

Julia Pitera - referendum w Warszawie nie ma sensu (Trójka)

Piotr Stróż Piotr Stróż Polityka Obserwuj notkę 9

Zazdraszczam warszawiakom, jak tam pięknie w tej stolicy teraz być musi i widać zapewne, że miasto się rozwija. A wszystko dzięki Hance. Zniknęły, jak słyszałem nielegalne, blaszaki czy baraki w centrum.

"Blaszaną halę stojącą w centrum miasta Ratusz sprzedał na początku grudnia 2009 r. za 103 tys. zł. Firma Kruszer, która kupiła obiekt, z własnych środków pokryła koszt jego rozbiórki, szacowany przez miasto na ok. 4 mln zł."  - pap/par - źródło: tvn24

No to ta Firma Kruszer straciła na tym interesie, ale co tam. Czego się nie robi dla stolicy i dla HGW. Ład, porządek, dyscyplina musi być. A i w tym miejscu zapewne prześliczne Muzeum już stoi. Nie widziałem jeszcze, ale to blisko Dworca Centralnego, więc jak uzbieram kasę na pociąg to się może wybiorę i zobaczę. Już sie podniecam na samą myśl. A może nawet tym Pendolinem se śmignę > 200 km/ h, bo to podobno tyle wyciaga. I w sumie to zajmie mi taki przejazd tylko godzinkę, bo mam 200 km z Konina. Może jak będzie ta Noc Muzeów. Świetny pomysł, bo w tych domach kupieckich co tam stały to pewnie i tak bym nic nie kupił, bo wszystko na pewno tak drogie, że ho ho ho. Jak na Piotrkowskiej, prawie. A na razie to sobie taki obrazek podziwiam. 

Na miejscu gdzie stał brzydki i nielegalnie okupowany przez  Kupieckie Domy Towarowe barak zapewne już stoi obiecany budynek Muzeum Sztuki Nowoczesnej, ale jeszcze go nie widziałem, bo nie byłem ostatnio w stolicy. Zazdraszczam warszwiakom, że mają bliżej. Znalazłem jednak stronę tego Muzeum artmuseum.pl/en/muzeum, ale po angielsku i obrazek tylko taki jak wkleiłem powyżej. Muzea zamiast bazarów to dobry pomysł. Nie tylko w tym miejscu. Jak ja dawno nie byłem w Muzeum, zatęskniło mi się. Może jeszcze na Ochotę się wybiorę. 

"Władze Warszawy zdecydowały wreszcie, co chcą zrobić z najstarszym i najpopularniejszym bazarem na Ochocie. Na miejscu targowiska przy Banacha staną: dom handlowy, mieszkania TBS i muzeum - dowiedziało się "Życie Warszawy"." www.urbanity.pl/mazowieckie/warszawa/warszawa-na-banacha-tbs-kupcy-i-muzeum,w2968

O znalazłem jednak Gmach muzeum od strony ul. Marszałkowskiej (fot. MSN)

 

Tak będzie wyglądać Muzeum Sztuki Nowoczesnej (fot. MSN)

na stronie tvn24.

Prześlicznie, nieprawdaż? 

 

 

I nie tylko chodzi o to Muzeum. Hanka jest super i na huśtawce podobno można ją spotkać, a ja to się też pobujać lubię. Podobno kawę serwuje w Metrze. No po prostu super. Nie mogę się doczekać. Taka kawa z rąk Pani Prezydent to też pewnie lepiej smakuje. Tylko jakby co, jakby czytała znaczy się - to chcę z cukrem, dwie łyżeczki.

Pani Hania reklamuje też Sorrento, które i ja lubię pasjami. I rozumiem doskonale te ogniki w oczach Pani Prezydent na samą myśl o Sorrento, i sam tęsknie też. Znasz li ten kraj, gdzie cytryna dojrzewa. 

 

I nie tylko my, bo pamiętam, że przypominana przez zaprzyjaźnionych Rosjan w serialu telewizyjnym Anna German też śpiewała "Wróć do Sorrento". Nawet ten grubas też to śpiewał, jak mu tam.. 

Dlatego też zapewne nie przypadkiem Pani Julia zapewnia, że referendum nie ma sensu. I słusznie, bo to odpowiedzialna służba i tylko HGW piastując zaszczytny Urząd Prezydenta Warszawy z ramienia Platformy Obywatelskiej RP potrafi silnym ramieniem i przy wsparciu sił obywatelskich zapewnić w stolicy spokój i bezpieczeństwo Obywatelom. Wolność zgromadzeń i handlu w stolicy by żyło się lepiej, wszystkim. A jednoczesnie daje skuteczny odpór faszyzmowi, za nasze kasę. 

Policja zdała egzamin!

I HGW koordynując oczywiście działania z Policją, która jak zapewnił Pan Premier zdała egzamin i dostanie za to PO 300. A Pan Premier nigdy nie kłamie wg Rzecznika Grasia.

A co bedzie taki z flagą paradował po stolicy, jakby jeszcze z tęczową to € spoko, ale jak z biało-czerwoną - to musi być faszysta jakiś, albo kaczysta, czy strach pomyśleć "pisior" jakiś.

 

 

I z Zubrzyckim HGW się dogadać potrafi. 

 

I wpływy komu trzeba, bo podobno na tym miejscu jednak się nie buduje Muzeum? 

Rafał Ziemkiewicz: Kto nie idzie na referendum w Warszawie ten frajer

 

Zachęcać zatem nie muszę, ale powtórzę za Panią Renatą  Zachęcam wszystkich

http://about.me/piotrs Tu i tam pisuje, jak takom Ochotem czuje, albo cuś mnie obliguje. | "Vi sono momenti, nella Vita, in cui tacere diventa una colpa e parlare diventa un obbligo" - Oriana Fallaci. ________________ np.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka