Piotr Stróż Piotr Stróż
617
BLOG

Od dziś nie planuję dalszych publikacji notek na Salon24

Piotr Stróż Piotr Stróż Polityka Obserwuj notkę 2

 "Od dziś nie planuję dalszych publikacji notek na Salon24" - napisał MAREK DĄBROWSKI w komentarzu do swojej notki:


Panie Janke

Oczekuję wyjaśnień dlaczego Pańscy administratorzy zwinęli techniczny blog Kaczejzupy poświęcony katastrofie...

03.04.2012 13:28


(link do komentarza).


Odpisałem:

Od dziś nie planuję dalszych publikacji notek na Salon24.

- A może by tak zbojkotować?

MAREK DĄBROWSKIPanie Janke 


I tak sobie myślę, że pisanie w strachu, że ktoś ukryje mój tekst nie ma sensu. Wytatuować sobie gwiazdki  na kolanach i nie będę się kłaniał cenzorom. Tak jak umiłowane słońce Peru i księżyc Kaczub, przez podchalańskie pieski w szczególności. 

Proponuję - zatem "olać" ten "salon" dwudziestyczwarty w proteście przeciwko cenzurowaniu tekstów. Co innego, gdyby ukrywali wulgaryzmy i chamskie odzywki - niestety ukrywają teksty merytoryczne, zapewne czyimś zdaniem godzące w jaśnie nam "panujących".

Przykro mi, polubiłem to miejsce i będzie mi go chyba brakowało ale jakąś godność wypada mieć ... jak ktoś lubi obrazki to polecam TVN i notkę pt.:

 

Uczta dla lemingów


To nie jest jedyny przypadek cenzury prewencyjnej. Notki blogera Gasipies oraz inne notki opatrywane bywają tekstem w czerwonej ramce:

Widzisz ten tekst, ponieważ zmieniałeś ustawienia konta na stronie zarządzanie/ustawienia/ustawienia konta "Pokaż wszystkie treści w salon24.pl".

np.:

 

Dyskretny urok Administracji

Zamieściłem dzisiaj dwukrotnie notkę Michała Jaworskiego ( Kaczazupa ) o swoistych obyczajach panujących na...

W PO JAK W MAFII?

MIESIĘCZNIK IDŹ POD PRĄD | 22.07.2011 17:51|

  in speciale z poniższymi komentarzami też są ukryte:


 

http://about.me/piotrs Tu i tam pisuje, jak takom Ochotem czuje, albo cuś mnie obliguje. | "Vi sono momenti, nella Vita, in cui tacere diventa una colpa e parlare diventa un obbligo" - Oriana Fallaci. ________________ np.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka