Piotr Stróż Piotr Stróż
597
BLOG

Pani Renata o mnie napisała

Piotr Stróż Piotr Stróż Polityka Obserwuj notkę 11

 

Pani Renata o mnie napisała 27 maja 2012 w komentarzu pod notką Kogo Bóg kocha 

 

@estimado

Piotr Stróż, występujący kiedyś jako Gasipies, powinien zostać odesłany w nibyt na moim blogu za okazane wobec mnie chamstwo i uiporczywą napastliwośc w rodzaju napastliwości Stankiewicz.

Ale,skoro tylu ludzie w ostatnich dniach zajmuje się mną - to niech mu będzie. Zachowam się zgodnei z ideą tolerancji i wybaczania głoszoną pzrez Tuska.

Oczywiście bez gwarancji na przyszłość.

:-))

RENATA RUDECKA-KALINOWSKA 108549077 | 27.05.2012 17:44| | zablokuj

link nadużycie odpowiedz

 

Wklejono z <http://renata.rudecka-kalinowska.salon24.pl/420957,kogo-bog-kocha#comment_6172673>. Pisownia oryginalna.

 

Zaszczyt mnie kopnął, znana blogerka, szczególnie z tego że ostatnio była  cytowana przez pana Premiera porównała mnie do Ewy Stankiewicz. No cóż, może i się czepiam, ale to dlatego, że mi nie jest Pani obojętna.J

 

Na pocieszenie, Pani Renato, napiszę, że słyszałem z dobrze poinformowanych źródeł (od osób, które są dla mnie Autorytetami), że [nie tylko mnie, ale] - aż się wierzyć nie chce - wszystkich ludzi. Nawet tych złych. I my też się staramy, zgodnie z zaleceniem Mistrza, kochać naszych nieprzyjaciół.

 

                   Ewangelia wg św. Łukasza, rozdz. 6

26 Biada wam, gdy wszyscy ludzie chwalić was będą. Tak samo bowiem przodkowie ich7 czynili fałszywym prorokom.

27 Lecz powiadam wam, którzy słuchacie: Miłujcie waszych nieprzyjaciół; dobrze czyńcie tym, którzy was nienawidzą;

http://biblia.deon.pl/rozdzial.php?id=321&slowa=mi%B3ujcie

 

Ale nie jest to „miłość” z seriali. Gdybyśmy Was olewali - nie zwracalibyśmy uwagi na Wasze kłamstwa, manipulacje i inne takie, szczególnie jeśli nas osobiście nie dotyczą.  

 

Gadają też ludziska, że „kogo Pan Bóg kocha, temu krzyże zsyła”. Polemizuje z tym porzekadłem np. Marek Dziewiecki, który napisał:

podwójnie błędne jest „pobożne” powiedzenie, że kogo Bóg kocha, temu krzyże zsyła. To krótkie powiedzenie zawiera w sobie aż dwie herezje, czyli dwa twierdzenia sprzeczne z Pismem Świętym: że Bóg nie wszystkich ludzi kocha i że tym, których kocha, zsyła cierpienie 

http://www.opoka.org.pl/biblioteka/P/PR/zwyklym_jezykiem_02.html

 

Wypada też odróżnić krzyż od nieudolności i braku profesjonalizmu. Katastrofy kolejowe i lotnicze bywają z winy człowieka.

Zobacz galerię zdjęć:

http://about.me/piotrs Tu i tam pisuje, jak takom Ochotem czuje, albo cuś mnie obliguje. | "Vi sono momenti, nella Vita, in cui tacere diventa una colpa e parlare diventa un obbligo" - Oriana Fallaci. ________________ np.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka