Piotr Stróż Piotr Stróż
1786
BLOG

To już jest koniec

Piotr Stróż Piotr Stróż Polityka Obserwuj notkę 6

obrazek od AdamDee


W związku z promowaniem chamstwa, buractwa i kłamliwych pomówień oraz ukryciem mojej notki


UWAGA NA OSIECKIEGO

29.05.2012 16:19


przez administrację tut. portalu,

w poczuciu solidarności

z


Likwiduję blog

TERESA BOCHWIC  | 22:09


MIMO NAKAZU MILCZENIA...

Aleksander Ścios

 

 Jak nazwać dziennikarza, który wykorzystując swoją pozycję i zawód zaufania publicznego staje po...

Odejść stąd należało wcześniej - nim ukrywanie tekstów dr Nowaczyka czy cenzurowanie wiedzy o pracach prof. Biniendy - stało się nagminną praktyką, zaś nagłaśnianie łgarstw i  propagowanie łajdaków – codziennym procederem.  Za to zaniechanie i współuczestnictwo – szczerze przepraszam.

Wszystkim Państwu serdecznie dziękuję za odwiedziny i wspólne rozmowy. Za wielką życzliwość i wsparcie, których doświadczałem tu przez pięć lat blogowania.  Nie napiszę  - żegnam – bo mam nadzieję, że zechcecie mnie odwiedzać na blogu bezdekretu i tam będziemy mogli  rozmawiać  o Polsce.

 

 

Aleksander Ścios

29.05.2012 20:05


zawieszam publikowanie tu na blogu na czas nieokreślony.

Właściwie to powinienem po prostu odejść, niemniej jednak zobowiązania związane

z realizacją projektu lubczasopisma "Księga hańby" nie pozwalają mi na tak radykalny krok.

Do zobaczenia w Ikonium lub w Galilei

Jakby co to pisuję jako PS np. na:

niepoprawni.pl/blogs/ps

www.blogger.com/blogger.g

blogmedia24.pl/user/3931 (przedruk tej notki - link blogmedia24.pl/node/58054)

blogpress.pl/user/2412 (idem blogpress.pl/node/13093 )

piotrstr.wordpress.com/

Gasipies, poprzednio tu pożegnał się notką z 10.10

Wal się Jankes! To już jest koniec. Zwijam bloga,

obecnie na NowyEkran.pl gasipies.nowyekran.pl/


"Oto Ja jestem z wami,
oto Ja jestem z wami" 


UPDATE

niezalezna.pl/bloger/240/wpisy

http://about.me/piotrs Tu i tam pisuje, jak takom Ochotem czuje, albo cuś mnie obliguje. | "Vi sono momenti, nella Vita, in cui tacere diventa una colpa e parlare diventa un obbligo" - Oriana Fallaci. ________________ np.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka