Piotr Stróż Piotr Stróż
2286
BLOG

Olej to Panie Premierze

Piotr Stróż Piotr Stróż Polityka Obserwuj notkę 8

Olej to Panie Premierze napisała już też cytowana przez Pana Premiera ulubiona blogeRka, poniekąd. I ja się do tej Prośby nieśmiało chciałbym przyłączyć, czy nawet Radki. Co prawda forma jakaś dziwna, gdybym sam napisał zapewne nie użyłbym "olej", a jeśli już to np. "Niech Pan oleje". Olej pasuje do frytek, albo do Ty, ale do pan brzmi nigrzecznie, co nawet prof. Bralczyk zapewne potwierdziłby, gdyby mógł. 

A zresztą chyba nawet nie muszę podpowiadać, bo i tak ten Pan "olewa". Nie odpowie, nie przeprosi, nie wyjaśni, nie sprostuje, nie poda się do dymisji. Jest przecież z Platformy.

Nie tylko ja to zresztą zauważam, pozwolę sobie wkleić jeszcze widoczny komentarz, przed ewentualnym skasowaniem:

 


"Premier już od pięciu lat olewa wszystko." I wszystkich.

Renata Rudecka-Kalinowska | ostatnio:OBI-WAN KENOBI

@tot2

"Premier już od pięciu lat olewa wszystko."

I wszystkich.
OBI-WAN KENOBI 11446 | 13.08.2012 16:51|| 

link


 

Pozdrawiam serdecznie, życząc kolejnych sukcesów

PS

W komentarzu u szanownej Pani BlogeRki zapytałem czy nie są na Ty, jak to w / na Platformie. Niestety komentarz się nie zachował:). Oczywiście odpowiedzi się nie doczekałem, "olała" mnie?

To dość charakterystyczne dla tej opcji, jak mi się wydaje. Nie odpowie, nie przeprosi, nie wyjaśni, decyduje co jest racją...

http://about.me/piotrs Tu i tam pisuje, jak takom Ochotem czuje, albo cuś mnie obliguje. | "Vi sono momenti, nella Vita, in cui tacere diventa una colpa e parlare diventa un obbligo" - Oriana Fallaci. ________________ np.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka