Piotr Stróż Piotr Stróż
1255
BLOG

KRK, czy Czarek Gmyz zabił Smoka Wawelskiego?

Piotr Stróż Piotr Stróż Rozmaitości Obserwuj notkę 21

Pacze waaśnie i oczom nie wierzę, normalnie protestant Ikonę dostaje.

Aj, tam, mówię, blefują chyba albo co, przecież wiadomo, że to kłamczuch jeden i niewiarygodny, sam Hajda gadali wradiowej jedynce, że nie, no i o Marsjanch jeszcze, że wylądowali pod Warszawą, ale nie wiem, czy mają w tym NATO papiery na to, czy cuś. A to zdjęcie to u niego znalazłem, u tego niewiarygodnego pseudodziennikarza, co to z roboty w RzP wyleciał dyscyplinarnie za trotyl - na Twitter przeglądając profile, se wpadłem na chwilę,

 

no, paczę, może ktoś z Krakowa to mnie wyjaśnie, Pani Reni szukam, a tu Duda, jakiś, Andrzej Duda (to pewnie ten z tego PiS-a?) napisał, że jednak i nawet fotkę zamieścił (AzraelKbył oczywiście wiedział o godzinę wcześnie, i zaćwierkał zazdrośnie, bo w końcu zasłużony dla obronności kraju, co nie? - ale nagrody takiej nie dostał i fotki nie zapodał, to nie cytuję, może aparatu nie ma albo co, biedaczysko, że o Ikonie św.Jerzego nie wspomnę)

 

Ale myślę sobie - Reni się zapytam o co biega w tym mieście Smoka, i czy aby nie o wawelskiego?

Zdjęcie znalazłem na fejsbuku, fajne klimaty

http://about.me/piotrs Tu i tam pisuje, jak takom Ochotem czuje, albo cuś mnie obliguje. | "Vi sono momenti, nella Vita, in cui tacere diventa una colpa e parlare diventa un obbligo" - Oriana Fallaci. ________________ np.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości