Piotr Stróż Piotr Stróż
891
BLOG

Była se raz notka

Piotr Stróż Piotr Stróż Rozmaitości Obserwuj notkę 35

Taki txt piosenki chodzi mi po głowie

szedł raz sobie człowiek

ktoś nie chciał, żeby szedł.

A komu przeszkadzał bloger i jego notką?

 


 

Notaka była i jej nie ma. Była i już jej nie ma.Ale komentazr jeszcze pozostał


moje komentarze

17.04.2013 00:20

@gini 16.04.2013 20:55

@Znam ludzi
Tyle, że nie jestem pewna czy Pański list dotrze do adresata, czyżby Pan Lasek czytywał salon? Na twitterze mialby Pan pewność, ze przeczyta.


Uprzejmie donoszę, że doniosłem :)




a przynajmniej dałem szansę przeczytania

ZNAM LUDZI: Dlaczego kłamiesz Maćku?

Zobacz galerię zdjęć:

http://about.me/piotrs Tu i tam pisuje, jak takom Ochotem czuje, albo cuś mnie obliguje. | "Vi sono momenti, nella Vita, in cui tacere diventa una colpa e parlare diventa un obbligo" - Oriana Fallaci. ________________ np.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości