Piotr Stróż Piotr Stróż
582
BLOG

skąd PDT wiedział już 29 VIII 2013, że stolicą rządzić będzie Pa

Piotr Stróż Piotr Stróż Polityka Obserwuj notkę 10

 

 

 

Donald Tusk         @premiertusk

Jestem przekonany, że stolicą rządzić będzie wybrana przez warszawiaków Pani Prezydent, a nie komisarz. Nie szukam więc kandydatów.

8:10 PM - 29 Aug 2013

https://twitter.com/premiertusk/status/373145767336505344

 

Wiara czyni cuda, a przekonanie Pana Premiera rzecz święta. Szkoda, że Intuicja już nie podpowiada, ale miło było słyszeć.

Niemniej jednak z tym Inwestorem z Kataru chyba zawiodła?

Stąd moje – może trochę naiwne i mam nadzieję zlekceważone pytanie – skąd PDT wiedział już 29 sierpnia 2013, że stolicą rządzić będzie Pani, a nie Pan Prezydent. Intuicja? A może policzone głosy? Wszak zamiłowanie Pana Premiera do arytmetyki znane jest nie od dziś. Przypomnę słynną kwestię z filmu „Nocna zmiana”:

„Panowie policzmy głosy” – PDT 4 VI 1992 r.

Podziwiam, bo poniekąd policzyć do 300 to ja też potrafię, ale policzyć do  322 017!

Intuicja? A może determinacja w realizacji „zadania”?

 


Aj tam, nie bądźmy naiwni, chyba jednak ktoś pomógł policzyć. I tak się zastanawiam kto. Wg mojej wiedzy w Rosji mają dobrych matematyków i szachistów. Polak tez potrafi, ale i Niemcy podobno nie są najgorsi w rozgrywaniu.

http://about.me/piotrs Tu i tam pisuje, jak takom Ochotem czuje, albo cuś mnie obliguje. | "Vi sono momenti, nella Vita, in cui tacere diventa una colpa e parlare diventa un obbligo" - Oriana Fallaci. ________________ np.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka