Piotr Stróż Piotr Stróż
606
BLOG

Panie Premierze Tusku, czy Kamiński kłamał?

Piotr Stróż Piotr Stróż Polityka Obserwuj notkę 10

Czy kłamał tu na tym obrazku?

Ośmielam się zwrócić do Pana Premiera z takim zapytaniem, bo już nie wiem co o tym myśleć, a Pan Premier to zna te oczy. I nigdy nie kłamie, sam słyszałem.  

"Premier nigdy nie kłamie" - oglądaj wideo TVN24

 


31 maja 2011, 17:15
Tusk: Znam ich oczy. Wiem, kiedy kłamią
 
Z <http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/tusk-znam-ich-oczy-wiem-kiedy-klamia,172982.html>


A może trochę niewyraźnie widać, to przybliżę trochę. Żeby Pan Premier mógł poznać po oczach, czy kłamał, czy też nie. Bo byłem na spotkaniu i ciekawe rzeczy mówił

 
ten Kamiński i nie wiem, czy wypada o tym napisać, czy też nie. Bo może znowu kłamał tak jak w tych listach do prokuratora, których kłamstwo poznał Pan Premier po oczach wtedy w maju 2011. Tak pod koniec maja.


PS
Coś mi PDT nie odpisuje... ani Pani Ela Elżbieta Bieńkowska: Ja nigdy nie kłamię, ani Graś nawet. Może zajęty innymi sprawami, albo nie przeczytał. A może już Pan Premier stracił dar poznawania kłamstwa po oczach? Chyba opublikuję relację bez zatwierdzenia w takim razie i już. To czekam do piątku, ok?

http://about.me/piotrs Tu i tam pisuje, jak takom Ochotem czuje, albo cuś mnie obliguje. | "Vi sono momenti, nella Vita, in cui tacere diventa una colpa e parlare diventa un obbligo" - Oriana Fallaci. ________________ np.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka