Piotr Stróż Piotr Stróż
678
BLOG

Dlaczego Lemingi głosują na Antypisa

Piotr Stróż Piotr Stróż Polityka Obserwuj notkę 9

Statut PiS nie jest dokumentem zgodnym z zasadami demokratycznego państwa 

 

Wklejono z http://renata.rudecka-kalinowska.salon24.pl/441853,omerta

 

To mi się kojarzy z sentencją Sędzi jeszcze rozgrzanego (wg słów Komorowskiego) Agnieszki Matlak:

„negatywne treści pod adresem Adama Michnika… są sprzeczne z zasadami współżycia społecznego”.

 

O jakie konkretnie zasady chodzi - tego Pani Agnieszka ani Pani Renata nie ujawniają.

Inna Pani Sędzia - Ewa Morawska Przewodnicząca wydziału IV Pracy i Ubezpieczeń Społecznych w Koninie powiedziała do mnie „to ja tu decyduję co jest prawdą” i odesłała dowód rzeczowy kluczowy w mojej sprawie (listę obecności) bez sporządzenia i pozostawienia w aktach sprawy kserokopii tego dokumentu.

Nie wiem czy Kaczyński coś by z tym zrobił, ale myślę, że tego właśnie boją się „elity” & Lemingi, i dlatego głosują na Antypisa. Bylejakość zamiast profesjonalizmu. Układziki i poklepywanie po… zamiast kręgosłupa i honoru. Ciasteczka i kawa zamiast rzetelnej pracy. Wprawdzie Ewa Kopacz zapewnia o ciężkiej pracy, ale jakoś nie bardzo sobie wyobrażam ludzi Platformy w tej sytuacji.

Ostatnio miałem znowu podobny przykład. Ręce mi opadły i nawet nie chce mi się o tym pisać. Kłamstwo na piśmie z Sądu…

Podobno w prawie polskim nie ma definicji prawdy obiektywnej, zatem do prawdy się nie dociera, nie dochodzi, nie zbiera się dowodów, nie wyciąga się logicznych wniosków, nie analizuje się merytorycznie, że o poszanowaniu zasady kontradyktoryjności nie wspomnę - a zamiast Prawa i Sprawiedliwości jakieś widzimisię Sędziego decyduje i rozstrzyga.

No to na koniec zagadka – kto to powiedział:

To ja tu decyduję co jest polską racją stanu

Wygrać prawdę,… musieliśmy wygrać prawdę”.

 

http://about.me/piotrs Tu i tam pisuje, jak takom Ochotem czuje, albo cuś mnie obliguje. | "Vi sono momenti, nella Vita, in cui tacere diventa una colpa e parlare diventa un obbligo" - Oriana Fallaci. ________________ np.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka