Piotr Stróż Piotr Stróż
1839
BLOG

Nowa nieprzyzwoita okładka wSieciów

Piotr Stróż Piotr Stróż Rozmaitości Obserwuj notkę 60

na to zdjęcie natrafiłem przegladając przepaści Internetu i Twittera w poszukiwaniu śladu linku do przyzwoitej wypowiedzi Pana Premiera, o której to pisałem ostatnio też w notce Warto być przyzwoitym. D. Tusk. Psalm 1.

Ale niestety zamiast tego śladu natrafiłem na to. I tak sobie pomyślałem, że to nieprzyzwoita być musi ta okładka nowa podwójnie chyba, albowiem tygodnik wg zapewnienia Pana Premiera, który nigdy nie kłamie jest nieprzyzwoity, a ponadto gdzieś czytałem, że

"Negatywne treści na temat Adama Michnika redaktora naczelnego Gazety Wyborczej oraz wydawcy tej gazety Agory S.A. są sprzeczne z zasadami współżycia...."

- o tu chyba Prawda Kosmiczna 

Zatem skoro sprzeczne z zasadami to i nieprzyzwoite być muszą jak...j, jakby to powiedziała Ewa z ósemek  - pomyślałem sobie, stąd też wniosek, do którego doszedłem i co też poniekąd kończy dowód.

Przypomnę zatem, jeszcze tylko, że warto być przyzwoitym. Jak np. nasz umiłowany przywódca

 i Ewa.

http://about.me/piotrs Tu i tam pisuje, jak takom Ochotem czuje, albo cuś mnie obliguje. | "Vi sono momenti, nella Vita, in cui tacere diventa una colpa e parlare diventa un obbligo" - Oriana Fallaci. ________________ np.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości